klachten & retouren
Klacht of retour melden
Soms gaat er ergens in het proces van bestellen tot afleveren iets fout. Of het materiaal vertoont onverhoopt een probleem. We vragen je om de klacht of retouraanvraag schriftelijk binnen zeven dagen na ontvangst te melden via klantenservice@tripa.nl.
Zodra een klacht of retour is gemeld, wordt deze door ons beoordeeld. Wanneer wij meer informatie nodig hebben over de retourzending of klacht nemen we contact op. Na ontvangst, verwerking en goedkeuring van de retouraanvraag of klacht zal het aankoopbedrag van het product en de eventuele verzendkosten (met uitzondering van verkeerd bestelde producten) voor het product worden gecrediteerd.
Verkeerd bestelde producten:
Wanneer het mogelijk is nemen we de producten voor je retour. In sommige gevallen kan dat helaas niet. We nemen de producten retour onder de volgende voorwaarden:
- Verkeerd bestelde producten kan je tot 7 dagen na aankoopdatum retour melden.
- Zelf retour sturen heeft onze voorkeur.
- Voor het ophalen door DHL van verkeerd bestelde producten wordt afhankelijk van het gewicht van de order minimaal € 12,75 retourkosten per zending in rekening gebracht.
- Zodra de producten bij ons weer op voorraad zijn , verzorgen we de credit voor je .
- Producten die als lengtehoeveelheid zijn besteld en die afwijken van de af fabriek aan Tripa B.V. geleverde lengte worden bij lengtehoeveelheden kleiner dan 10 meter voor de helft gecrediteerd en goederen met een hoeveelheid van 10 meter of meer voor 75 %.
De volgende producten nemen we niet retour:
- Producten die voor jou op maat versneden zijn.
- Producten die geen standaard voorraadproduct zijn bij Tripa B.V.