Hoe kunnen we je helpen?
Tripa support is tijdens kantooruren beschikbaar. Voor technische vragen en storingen kun je contact opnemen met de supportafdeling door een mail te sturen naar support@tripa.nl.
We nemen zo snel mogelijk contact op.

ONLINE SUPPORT
Het eerste jaar online support zit inbegrepen bij de aankoop apparatuur en/of RIP-software met installatie en instructie door Tripa. Onze support engineers kunnen als het nodig is eenvoudig meekijken met Teamviewer en je stap voor stap begeleiden.
Is het jaar voorbij? Dan zijn de kosten afhankelijk van het soort support contract. Informeer naar de voorwaarden bij je accountmanager.

SUPPORT OP LOCATIE
Is support op locatie nodig? Dan gaan we ons best doen je zo snel mogelijk te helpen. De kosten voor support op locatie zijn afhankelijk van het soort support contract. Voor de voorwaarden informeer bij je accountmanager.

TRIPA CARE
Door regelmatig een onderhoudsbeurt op de machine uit te laten voren houd je de machine in optimale conditie. Bij een Tripa Care onderhoudsbeurt worden de belangrijkste onderdelen vervangen, afstellingen gecontroleerd en zorgen wij dat de firmware en software up to date is. Tripa Care is al mogelijk vanaf €450,-.

Extra training
We merken dat er veel gebruikersvragen zijn, behoorlijk tijdrovend en inefficiënt voor de meeste organisaties. Het is mogelijk om extra machine- en/of softwaretrainingen te verzorgen om zo je eigen kennis verder uit te breiden of nieuwe medewerkers te trainen. Infomeer naar de mogelijkheden bij je accountmanager.